• 2016/2017

• Październik 2016

Mecz w Wielowsi! - 7 października 2016r. reprezentacja naszej szkoły w składzie : K.Bochenek, K.Czapla ,S.Gabryś, Sz.Garncarek, O.Jensz, K.Knappik, B.Kwiecień, B.Pacyga, Ł.Pasławski i D.Surażyński rozegrała Półfinałowy Mecz Powiatowych Rozgrywek Piłki Nożnej Chłopców. Przeciwnikami naszych uczniów byli piłkarze ze szkół w Pyskowicach, Rudnie i Wielowsi.  Graliśmy “ każdy z każdym “  i mimo pierwszego przymrozku walka była gorąca i zacięta.  Ostatecznie zajęliśmy 3 miejsce,  gratulując zwycięskiej drużynie z Pyskowic oraz pozostałym drużynom: Rudnie za zajęcie 2 miejsca i Wielowsi za 4 miejsce.

Z niecierpliwością czekamy na kolejne sportowe zmagania!

Wizyta delegacji z Hohenau - W dn. 30.09.- 03.10. 2016r. gościliśmy w naszej gminie delegację z miasta partnerskiego Hohenau na czele z Panem Burmistrzem Eduardem Schmidem. W czasie obchodów Oktoberfestu na toszeckim zamku uczniowie klas dwujęzycznych  wręczyli burmistrzom Hohenau i Toszka podziękowania za dofinansowanie wyjazdu do partnerskiej gminy. W poniedziałek goście zwiedzili również naszą szkołę i przekazali Pani Dyrektor pamiątkowe zdjęcia oraz artykuł z lokalnej gazety o pobycie naszych uczniów w Niemczech.

Album fotograficzny:

W dniu 04,10.2016r. na hali naszej szkoły odbył się „Gminny Turniej Piłki Nożnej ”, w którym w kategorii chłopców startowali uczniowie szkół z : Kotulina, Pniowa i Toszka

Naszą szkołę reprezentowali: K. Bochenek, B.Pacyga, D.Surażyński, B. Kwiecień, S. Gabryś, K. Czapla, Sz. Garncarek, O.Jensz, Ł. Pasławski, K. Knappik

W kategorii dziewcząt dzielnie walczyły reprezentantki Kotulina i naszej szkoły. Reprezentacja Kotulina zajęła 1 miejsce wynikiem 2:0

Wyniki chłopców:

Pniów : Toszek 1:2

Kotulin : Toszek 0:3

Pniów : Kotulin 2:1

3 miejsce SP Pniów

2 miejsce SP Kotulin

1 miejsce SP Toszek

Gratulujemy chłopakom i życzymy dalszych sukcesów już na szczeblu powiatu, gdzie będą reprezentować naszą gminę.

Wrzesień 2016

Wycieczka do Hohenau - W dniach 2–7 września br. nasze klasy dwujęzyczne Vc i VIc wyjechały na wycieczkę do partnerskiego miasta Hohenau. Ośrodek Jugendwaldheim-Wessely-Haus, który położony jest na terenie Bawarskiego Parku Narodowego, stał się przez 5 dni domem naszych uczniów.

W trakcie naszego pobytu przygotowano dla nas wiele atrakcji. Poznaliśmy florę i faunę Bawarskiego Parku Narodowego (zwierzyniec - Tier-Freigelände, ścieżka edukacyjno-przyrodnicza - Baumwipfelpfad), zdobyliśmy szczyt Lusen (1373 m n.p.m.), odwiedziliśmy szkołę, Urząd Miasta, kościoły, miejsca wypoczynku i rekreacji mieszkańców Hohenau oraz artystów wyrobów szklanych.

Przeżyliśmy niezapomniane chwile, które na długo pozostaną w naszej pamięci.